Thursday 26 September 2013

SILENT :/

Assalamualikum uolls. . Ya Allah lama betulkan aku tak update entry aku ni, lama gila laaa. ALmaklumlah cik kiah ni busy bebeno. Hhaahha padahal tak de la busy mana pown. Actually, saje jer menyibukan diri ni *peace. . So, da start balik U ni baru la ada hati sikit nak membelek belek entry aku ni, rasa rindu gila gila kang hangpa semua laaa. Hangpa semua tak ngindu kat cek ka?? Hahahaah perasan tak de nya orang nak ngindu kat kau !! Fuhh sedih gilos i uolls :( . Tapi sik papa laa, kmek oke ja.  Maaf la eden campur campur bahasa jap, Kita kan satu Malaysia, perlulah belajar semua bahasa ni kan, bahasa Cina dengan India aku sik pande susah maok madahnya :/

Oke uolls macam mana perkembangan diri korang semenjak dua tiga menjak ni, pastinya oke kan. Owhh guys good job, korang memang the best laaaa. I now kawan kawan I semua happy go lucky semuanyakan :). Oke uolls actually, semenjak da masuk sem baru ni I  pown dah duduk rumah baruuuu. Yuhhhh complete missopn upsss ape benda la ni hahahaha. Best gila dapat satu rumah dengan member2 yang gila satu kepala semua. Makan sama sama, tido sama sama, GOSIP sama sama hahahahah, tu yang paling menarik sebab tu perlu caps lock yer !! 

Done setakat ni jer le ea, nanti aku update entry lain pulak, mengenai cerita cerita lepas ker yang terbaru ker,or yang tutttttttt ker???? HAHHAHAHAHAA seronokkkk 

bubuyeeey uolls see u again and miss uolls so sooooo sooooo muchhhhhh laaaaa ^_^



1 comment:

  1. salam:)
    nnt free singgahla ke blog noly ye
    www.nolyanna.blogspot.com

    ReplyDelete