Wednesday 3 June 2015

Fork & Knife Kuching, SARAWAK




Fork & Knife. Lot 19320. 2nd Precint. Jln Setia Raja. 93350. Kch


Lamee sangat tak update, sekali update ni kite terus nak update pasal makanan. Boleh ke idok? hehehe. Yelaaa selama duduk di bumi Kuching ni mesti la merasa semua tempat2 makanan yang best2 kan. Kalau tak pergi rasa rugi la pulak. But depends pada orang tu la yee. Aku ni memnag kaki mencari tempat makan yang best2. 





Pepperoni pizza RM15, Chicken Chop RM21+ , Spaghetti Bolognaise RM15+


Lasagna RM15 +


Gamabr 3 atas ni second time aku pergi. memang berbaloi sangat2 + sedap gilaaa. Harga mampu beli hahah





Paling win !! Hawaii pizza RM15


Seafood Aglio Olio menambat hatiku RM22+

Ni first time and first try aku pergi Fork & Knife ni. Aku jumpa cafe ni pun sebab aku search cafe yang best dekat Kuching ni. 


Suggest sangat2 korang semua wajib makan dekat FORK & KNIFE. aku rasa better makan pizza dekat fork & knife ni drpd kedai pizza yang biasa korang makan tu. 



No comments:

Post a Comment