Monday 11 November 2013

Statistics, Computer Graphics, Philosophy of Mind, Cognition and Design, Human and Organitional Behavior, English in Media

Assalamualaikum guysss !! Ehemmm salam tu biar panjang sikit baru afdal HHAHAHAAHH 

Kenapa aku letak tajuk utama post aku macam tu???? Tu semua subject yang aku ambik dalam sem 3 ni. Why why why??? Wahai semua sbject yang disayangi sila laaa berbaik baik dengan empunya blog ni ya !. Disebabkan kepayahan, kesusahan, dan ke ke kee laaa subject di atas aku terpaksa menguptodatekn entry ni, tu la da lama sangat tak mengupdatenyaa. Almaklumlaa kite ni student busy sesangat la hahhaahah. Padahal student lain oke jer kowt update entry dorang walaupun busy cam mana pown, cakap kau malas kan senang heeeeeeeeeee.

Guysss !!! help me, help me helpp meee. Tolong ajari aku untuk memahami setiap subject yang aku hambikk dalam sem 3 ni wuuuuu. Nak memahaminya satu pasal, tang satu lagi yang membuatkan diriku semakin mendapat kesakitan di kepala ini adalah disebabkan oleh assignment assignment yang melambak lambak yang malas nak dibuat. Penyakit last minute untuk membuat kerja kerja tersebut memang tak boleh dipisahkan dengan aku. Harap maklum la yer cik kak sekalian. 

Fuhhhh dah habis mengulas ayat dengan panjang woke !!. Done stop ...... byeeeee.

Pray for me yaa.


No comments:

Post a Comment