Sunday 18 August 2013

Update Raya lagi. . With my Lovely family'sss


 Assalamualikum entry ku yang amat kusayangi hihii, oke strait to the point ea. Hmmm dah lama nak update raya with family ni tapi tak menyempat ler pulok, baru ni laa ada masa yang terluang sesangat la katakan hahahah. Update raya yang da basi tapi bagi i tak basi pown tetap refresh dalam ingatanku yang tajam ni acecehhhh hohooo. Oke jom ape lagi gambar ler yang penting :0 . . .

  • First day of Raya 1Syawal 
  •  
    With my mum and my dad, LOVE both of u darlsss
My brother, sibuk juga nak ambik gambar sama sama, actually dia nak pakai speck dia tu aku yang tak bagi. Then aku cakap "law nak ambik gambar dengan akak jangan pakai speck" hahahaha jahatkan
  
With my big brother, single lagi ni if nak try boleh la cuba bodek adik dia dulu ni haaa "peace

3dara pingitan hmmm tapi yang sorang tu da tunang pown, tak pe aku next pulak !! ahahahh







Almaklumlahh baru baik demam, dalam kereta tidoq jer laaa. Ni semua kerja akak aku !!!! 





  • Second day of Raya
Simple from me yeahhh

Anak anak dara ibu, abang tu sibuk nak interframe lagi pun mulut dia mcm perempuan pown hahahah. Actually baju raya yang awesome ni kak long kite org yang sponsar dia beli on9. Terima kasih la mak jemah
Orang KL anak polis. This my cosn
Yang sebelah aku tu orang kluang cosn aku juga :)
Time bergaduh dengan anak sedara pulak yer :D

Habis dah Raya kat kampung, nanti kite update cerita lain pulak yer yang paling awesome hahhhah awesome lah sangat hmmm. Oke dadaaaa titiii tutuuuu, sayanggggssss uoolssss sesangat !!!

No comments:

Post a Comment