Tuesday 13 August 2013

Eid 2013 with Friend

Assalamualaikum uolls, hm dah lama sangat aku tak update entry ni, da lama sangat laa. Busy bebeno laaa agaknyakn. Yelaa time nak dekat dekat raya tu boleh pulak aku demam teruk, hushhh tak tahu la nak cakap ape, redho dan tawakal jer laa :(. Lepastu dah masuk raya lagi ler aku busy, dengan beraya sakan dekat kampungnyaa lagi hm memang tak de peluang langsung nak update entry, nak jenggah jenggah entry korang, hiii sesoryy yer guys.

Oke lepas balik kampung 2 3 hari tu aku dengan kawan kawan rancang laa nak raya sama sama, mintak mintak apa yang dirancang tu menjadi laa. Akhirnyaa alhamdulillah menjadi juga kami semua beraya. Tapi tak la semeriah raya last year punya sebab last year ramai, this year pulak tak ramai just berapa ketul orang jer. Ada yang belum balik kampung, dah masuk belajar dan macam macam lagi laa. 

Malas nak cakap panjang panjang, kite tengok tengok gambar jer laa ye. Sat g kat bawah aku tunjukkan ea ^_^









 

Ok dah, lepas ni insy'Allah aku update raya Love Family pulak :).
" Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin "

2 comments:

  1. Seronok kan raya dengan kwan2.
    Btw selamat hari raya, salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah seronok sangat :). Thanks dear salam perkenalan juga ^_^

    ReplyDelete