Wednesday 15 January 2014

Our birthday in 24, 25, 28 January

Assalamualaikum >_<

Syukur alhamdulillah hari ni aku sihat-sihat jer, semakin membesar dan tak meninggi pown hmm. Apa-apa pown aku sentiasa bersyukur dengan apa yang diberi olehNya dan aku bangga sangat-sangat jadi diri aku sendiri. Thanks Allah :')

Hari ni 15January 2014 our last examination in Sem3, akhirnya tamat juga. Lama kami menunggu untuk menghabiskan payper2 yang ada hehhehe. Sebabnya tak sabar la kot nak megholidaykan diri *weeeeeuuuuu

Oke balik pada tajuk yang asal about our birthday??? what our birthday?? Birthday sape la tu kan heeee. Jap ea cerita dari mula !!

Alkisah, lepas habisnya our last payper kawan-kawan ajak la pergi jalan-jalan, makang-makang. Dorang kata untuk lepaskan rindu bila cuti sebulan ni *acecehhhh ayat korang mueeheheheheh >_<
Tapi aku tak tahu la kenapa aku malas sangat-sangat nak keluar, selalunya if dorang ajak jalan hmm aku la yang paling laju hheheheh. *Ni kalau ibu tahu aku kuat jalan dekat sini mati aku weyhhh [ Tolong cover untuk aku yer ] hahaahahah

Then, dengan malasnya aku nak pergi tu dengan ngantuknya lagi sebab baru habis exam kan, selalunya memang nak tidooooo jer, aloooo nak restkan minda after last exam *ceeetttttt hahahahahh.
Hmm dengan buat mukanya aku yang macam *teeeeetttttt, hanya kawan-kawan aku jer yang tahu macam mana reaksi muka malas aku masa tu. Haiyooooo. Aku tahu dorang semua memang panas gila la dengan aku masa tu, tapi aku tetap buat dekkkk jer, aku ni memang ego sikit orangnya. Daebakkk ! Sooryyyy chuuoolssss

Sekali lagi maafkan aku *ikut rentak lagu P.Ramlee >_<

Our first destinantion ialah Asma Kek House, almaklumlahh masing-masing nak balik so bawak la kek lapis yang berlapis-lapis tu ker semenanjung. Yang aku peliknya, tak jemu-jemu ker family korang makan kek lapis ni. Ibu da pesan da, tak PAYAH beli kek lapis lagi, nanti tak ade orang nak makan. Tuttttttt terus tersemat didalam otak aku yang baru fresh dengan exam.

Lepas tu, kite orang p The Spring dekat Kuching pulak, sebabnya yang aku tahu nak pergi The Spring ni just nak hantar multi-cooker kite orang yang hampir nazak tu. Yelaa orang kaut masak, anak-anak dara biasa la kan. So akhirnya hantr juga la multi-cooker tu nasib baik la abang tu kata ok ! then bila dah siap nanti dia akan call.

So, lepas tu masing-masing ntah ke mana, Aku dengan Mai, Eming dengan Tisha, Aisha dengan Puteh and Ida pulak sorang-sorang.

Aku dengan Mai sibuk pergi cari bilik solat. Yang Eming dengan Tisha tak tahu la pergi mana. Tapi aku dengan Mai ade terserempak dengan dorang, just nampak dari jauh jer la. Tak tahu pulak dorang pergi mana masa tu. Just aku nampak dekat tangan Eming ada beg plastik. *Tak tahu ape? 
Aishah dengan Puteh sibuk pergi cari toilet kesayangan dorang tu hehehhehe, >_< . Ida? da lah jalan sorang-sorang tak bagi tahu pulak nak ke mananya.

Lepas habis solat tu, aku dengan Mai pergi la cari dorang semua ni. Mai kata call la Ida, and dia kate "Meh Mai yang cakap???? Call Ida tak dapat. So, call Eming and Mai juga nak cakap ! . Pelik juga aku asal pulak dia jer yang nak cakap. Suruh call puteh tak nak, hmmmm scary !

So, aku dengan Mai pergi la tempat kedai-kedai makan tu, dengan strategiknya aku duduk sebelah Aishah dengan puteh. Eming dengan Tisha duduk depan kite orang and kerusi tengah-tengah tu dia boleh biarkan kosong. Mai pulak asal tak nak duduk dekat kerusi yang kosong tu?? Hmmm dah mula pelik, lagi pelik dengan muka aku yang macam ape time tu =(

Ida pulak sampai dekat meja kite orang tu, nampak-nampak Tisha terus keluarkan camera Nikon dia tu, aku macam pelik juga la sebab ape dia ni tetiba bawak Nikon dia???

Terus Tisha dengan Eming bangun dari kerusi and ajak Mai dengan Ida bangun terus.............

Happy birthday to u, happy birthday to u, happy birthday happy birthday happy birthday to u???????????????????????????

Ehhh ehhh apasal dengan dorang ni, aku cakap dengan Aishah and Puteh, Kite orang bertiga ni just duduk jer dengar dorang menyanyi sambil diikuti nyanyian suara sumbang mamat chinese 3 orang dekat meja nun jauh di situ.

Haishh dorang ni birthday kite orang lama lagi kowt, tapi dalam bulan January juga la. Then dorang cakap saja sambut awal sebab time birthday kite orang tu time sembreak. Owhhhh ok ok aku dah mula faham.

Ya Alllah, terkejut bak hang tak sangka kawan-kawan aku pandai menyimpan rahsia dalam perut masing-masing !! *Arghhhhhh

Pape pown thanks korang.

Dengan kek Secrete Recipe sorang satu dorang bagi kat kite orang bertiga. Yelaaa dah state kan tadi birthday Aku, Aishah dengan Puteh.

Pandai sangat-sangat kan korang pilih kek tu, sodapppp gilaaa, sodap sangat-sangat weyh. Thanks, terima kasih and tak tahu nak cakap macam mana. Tak terluah dengan kata-kata dah ni *weeeehuuuuu, hahaahahah.

Oke dh tahu semuanya, nak tengok gamabr pulak kan, oke jom tengok sama-sama >_< Love chuoolsss guys Mai, Eming, Tisha, Ida si perahsia terhebat dalam Unimas =')

Ok ni pic yang Ida edit and post dekat FB. Nice u, suka bak hangg ! >_<














Nasi Arab Tomato RM9.50. Memang sodap gilaa. Nak try datang The Spring

Officialy not 22 years ! hahha




Waktu untuk berangan, Hmmm da tua da aku kan. Insy'Allah tunggu jodoh yang halal Allah kirimkan untuk aku

Thst's all, sorry gambar tak cantik a korang, hmmm nfone murah jer ! >_<
Bye byeeee, Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment