Tuesday 28 January 2014

Alhamdulillah officially 22 year !

Assalamualaikum

>_<


That's your girl haahh cewahhhh. Being 22 year that give me more a new experience fuhhhhh. Tanakk tue ! 

Alhamdulillah 22 Tahun da kau abadi hmm, banyak that thing you do in your life. Ada yang baik and ade juga yang tak baik haha jujur gila. Yelaa manusia mana sempurnakan, tak kan la dalam kehidupan seseorang tu semuanya dia buat perkara yang baik. So, hanya Allah jer la yang tahu =( . Aku ni tak de la baik mana pown, same jer degan korang semua hehhehe.

So, many many thanks for chuolls that wish my birthday ! Loveeee chuolls everytime. Nanti I preview wish2 yang korang semua bagi ea hehehe, haa malu ler tu I nak previe wish korang tu hahaha.

Terima kasih Ibu kerana melahirkan kakak dekat dunia yang serba mencabar ni. Terima kasih sangat2 dekat Ibu. If Ibu tak ade so tak ada la kakak nak mengenal dunia ni. Alhamdulillah Allah telah bagi Ibu yang terbaik dimata aku dan dimata anak2 dia yang lain. Insy'Allah kakak akan menjadi anak yang terbaik, dan anak yang seperti Ibu inginkan. Ameen Insy'Allah bu.

22 Tahun??? Dah tue sangat ker?? Belum lagi kowt hah, sebab perangai ni still macam bebudak lagi kowt, tapi da matured hokey ! hahahaha. 

Married?? Hmm belum lagi kowt. Tapi kekadang tu ada fikir juga. tapii nak buat macam mana jodoh belum sampai lagi. Mungkin Allah nak kirimkan jodoh yang soleh, jodoh yang t
erbaik untuk aku sebab tu lambat aku nak jumpa jodoh aku tu Ameen insy'Allah. Setiasa ingat perancangan Allah tu la yang terbaik =)

I harap, i akan menjadi seorang yang berguna untuk Ibu Ayah, family dan untuk korang-korang semua. Mengharap peningkatan umur ni sama seiring dengan penigkatan Iman.



Thank u so much !!!!














Hhahahahha kesian korang aku tayang wish2 korang dengan entry aku hehehhe, chill oke saje jer buat sesuka and buat kenagan ni taw. Sebab if dekat FB nak kena scroll bawah-bawah susah sikit so aku save ler dekat sini. Relex ea yang send via mesej tu aku tak statekn sape orangnya pown haha.

Thanks sesangat yer korang semua. Much loveee. 

Byeee Have a nice day
Assalamualaikum

2 comments:

  1. Hyeeee kembooooo heheheee, awk tu pown da tue juga hoke heheheheh =P

    ReplyDelete