Monday 22 July 2013

Syukur ALHAMDULILLAH ***

Beriftar with Love !! ~

Assalamualaikum guys !! hm lame sudah aku x bukak entry aku ni x update ape ape pownkn, busy sangat sangat laa *ntah busy ape pown tak tahu laa hahhaa*. . Almaklumlah bulan puasa ni lepas sahur siap siap solat semua mesti la sambung tido balik then bangun sampai pukul 12pm hahahahahah, it's me *yer jer aku ni kan :P . Happy fasting guysss !!

Berbalik pade aku punya title tu "syukur ALHAMDULILLAH" why???? sebab hajat aku sebelum ni untuk beriftar dengan kawan kawan telah pun berkesampaian hihiii, thanks sangat2 uolls sayangggg sangat dekat korang *cehhh poyo pulak kan hihiiii. Hmm tapi kan before ni kite orang beriftar reramai dekat satu clas lagi mase form6 clas pre-u bukharian tu, tapi sekarang just berempat jer !!! ahhhhhhh tak seseronok macam dulu laaa, tapi walau ape pown kami berempat tetap memeriahkan suasana. walaupun berempat kecohnyaa alamak dah macam satu clas la pulak hahahah, almaklumlahhh dah lame tak berjumpakan pot pet pot petttt jer *when gurls talk !!!!, so kene la faham faham, banyak benda yang nak digosipkannya.





upsssssss sesooooryyyyy jiran sebelah datang bergosip gosip jap, tu yang tergendala kejap ni. Jap ea aku lupa aku cerita ape kat atas tu, baca balik dalam 2saat jap hahhah. . . . . . . . .
Oke oke. . . cerita tetang gambar atas tu berlaku 2tahun lepas da, ni la yang aku cakap kat atas tu budak pre-u bukharian yang kite orang iftar sama sama. Skarang dah tak ramai macam ni da :(. . sedeh weyhh, tak pe la masing masing ada kerja, so kite org faham *acehcehhh hihiii

Fitri Rafhanah ( http://www.facebook.com/fitrihanah?fref=ts ) tak de, time ni dia laa yang ambik gambar kite orang semua ~ thanks Love hahahaha. sheda tak de so jangan jelous yer hihii, nanti kau balik kite g sama sama yer
See !!!!! banyak tak banyak la kan orang perempuan macam kami ni makan hahahaha, so what?? kalau nak makan tu makan jer laa hihiiii

My dear friend I love uolss so much hhaha, thanks about everything . 

Cukup la ni jer ea, gambar gambar lain semua dekat kira hmm. Selamat berpuasa dan selamat berbuka uolls yang aku sayang. oke bye !!

Cc : http://www.facebook.com/fitrihanah?fref=ts , http://www.facebook.com/elmy.emily.3?fref=ts , http://www.facebook.com/syakirah.norhizan?fref=ts

No comments:

Post a Comment