Saturday 22 June 2013

New Blog :(

. . . . . . . .

Why I do a sad face??? because. . . . blog yang lama disabled, so sad gilaaa la weyhhh. Aku pown tak tahu lah macam mana boleh jadi macam tu sekali. . . Haaa ade sesapa pandai or tahu cara cara memulihkannya semula tak blog aku yang disabled tu !! if tak tak pe la, aku guna blog yang baru jer ni :(, tak pe happy juga lah dapat new update hahahha. oke buat smile face sikit sangairmata :) * kahkahkahhhhh. . .

Ooopsss sesooryyy nak bagi salam tadi, oraite Assalamualaikum blog baru and uoolss semua yang aku sayanggggggg sangat sangat la kan kuikuiiii :P . . oke korang macam mana sihat?? mesti la sihat kan, uishhh jangan lupa say Alhamdulillah :). . . Actually, time aku buat blog baru ni aku sedang berperang dengan final exam aku sem 2 tahun 1 hihiiii, sempat yer aku buat blog if ada exam. . nampak sangat tak baca bukunya tu ***shuuuuttttt diam tau nanti ibu ayah tahu pulak :P. .

Oke ok nak share sekali ni, pagi pagi buta yang indah ni aku tak tidur disebabkan mahu pulang di kampung halaman . : ohhh luaskan kuasamu Johor hihiii >_< dah nampak dah kan orang Johornya tu. . yelaa sempena cuti final ni sapa yang tak happykan lagi lagi cuti 3bulan woooo, tersangat sangat laa happynya tu. Oraite nak siap siap kemas pergi airport ni, tataaa titiii tuuuuu. . byeee Assalamualikum "

No comments:

Post a Comment